Coronabeleid

Coronabeleid 16 december 2020 t/m 19 januari 2021

In verband met corona hanteert ons kantoor het volgende beleid, waarbij voorop staat dat wij de richtlijnen van het RIVM in acht nemen. Nu wij als uitgangspunt zoveel mogelijk thuis werken geldt het navolgende;

  • Afspraken met reeds bestaande cliënten van kantoor worden telefonisch afgewikkeld;
  • Intakegesprekken voor nieuwe cliënten kunnen, indien de cliënt dat wenst, op kantoor plaatsvinden. Het is de bedoeling dat u alleen naar kantoor komt. Als u het prettig vindt dat een begeleider ook betrokken wordt, kan die via de telefoon met luidsprekerfunctie deelnemen aan het gesprek;
  • Wij kunnen u geen koffie/thee/water aanbieden. U mag wel zelf iets te drinken meenemen naar het gesprek;
  • Als u naar kantoor belt kunt u niet direct doorverbonden worden naar de behandelend advocaat. In plaats daarvan wordt er een terugbelverzoek doorgestuurd aan mr. Czarnota of mr. Avontuur. Zij nemen dan zelf contact met u op. De secretaresse zal wel vragen waarvoor u belt en indien mogelijk zal zij zelf uw vraag beantwoorden;
  • Het kan een dag langer duren voordat bij ons op kantoor ontvangen post aan u doorgestuurd wordt.

De rechtbank zal open blijven de komende tijd en er vinden ook fysieke zittingen plaats. Uiteraard zullen wij u hierbij terzijde staan. Als één van de partijen vanwege corona/quarantaine niet in persoon bij de zitting aanwezig kan zijn, wordt een video- of telefoonverbinding gerealiseerd. Dit zodat zittingen zoveel mogelijk doorgang kunnen vinden.